Informatie

Hieronder vind je verschillende formulieren en informatie. 

Bellen voor lab uitslagen
Als patiënt dien je altijd zelf te bellen voor de uitslag. Heb je bij het Saltro bloed geprikt dan kun je deze uitslagen ook online inzien via deze link.

Aanvraag voor een verwijzing
Voor een verwijzing dien je eerst langs te komen op het spreekuur. Op die manier krijgt de huisarts jouw klachten beter in beeld en kan er een goede verwijzing gemaakt worden. 

Urine inleveren
Urine kan dagelijks worden ingeleverd voor 9:30 uur. Als je dit hebt gedaan kun je na 14:00 uur bellen voor de uitslag. Graag ook het volgende formulier inleveren.

Uitslagen opvragen
Wij worden veel gebeld door familieleden voor het opvragen van lab en röntgen uitslagen. Deze uitslagen mogen wij niet geven, de wet op bescherming persoonsgegevens laat dit niet toe. 
Jongeren vanaf 16 jaar moeten ook zelf bellen voor de uitslagen. Voor het doorgeven van gegevens aan ouders/ partners moeten wij schriftelijk toestemming hebben. 

Openingstijden Apotheek Heideweg en BENU Apotheek Vathorst
Apotheek Heideweg
Maandag t/m vrijdag 
08.00 uur - 17.30 uur

BENU Apotheek Vathorst
Maandag t/m vrijdag 
08.00 uur - 12.30 uur
13.30 uur - 17.30 uur

Zaterdag en zondag zijn beide apotheken gesloten.

Bloedafname / Saltro
Bloedafname kan alleen op afspraak. Om een afspraak te maken voor bloedafname, klik hier. Bekijk hieronder de openingstijden voor bloedafname op onze locaties

Locatie Wervershoofstraat:

Maandag t/m donderdag
07:00 - 11:00 uur en van 14:00 - 16:30 uur

Vrijdag
07:00 - 11:00 uur en van 14:00 - 15:30 uur

Locatie Heideweg:

Maandag t/m donderdag
08:00 - 12:00 uur en van 14:00 - 16:30 uur

Wegblijftarief
Het kan wel eens voorkomen dat je een afspraak vergeet of een dubbele afspraak hebt gemaakt. We snappen dat dat kan gebeuren. Maar, dit is wel vervelend voor het spreekuur want we hadden deze tijd graag gebruikt om een andere patiënt te helpen. We hanteren daarom wegblijftarieven. Lees er hier meer over.

Artsenverklaring
Vaak vragen scholen, reisorganisaties of vliegmaatschappijen om een verklaring van de huisarts. Volgens de gedragsregels van de KNMG is dit niet toegestaan. Bijgaand formulier kun je aan de organisatie tonen.    

Uitschrijven
Wil je je als patiënt uitschrijven?
Graag ontvangen wij het onderstaande formulier zodat wij jouw dossier kunnen versturen.

Klachten
Heb je een klacht? Neem gerust contact met ons op! Lees hier wat je kunt doen met een klacht.